zaterdag 6 augustus 2011

Welkom, lief klein 'Dinkje' (Dingetje)


Ja hoor, we zijn verkocht!
We kwamen een geweldig lieve foto voorbij van paar kittens, geweldig!
Maar, nee doen we niet we zien in de herfst verder. Omdat we in zomerperiode erg druk hebben, mede door mijn werk. Maar toen ik de gegevens zag onder de foto, kreeg mijn vriend meteen een stomp van mij in zijn zij. Want dat was mijn vriendin, ja ze had wel verteld dat ze kittens had. Maar was er toen niet verder op in gegaan. Marja, nu had ik de foto gezien. We waren verkocht. Redellijk snel was zij ook al bij ons.
Voor dat ik haar op ging halen (onze kitten) wilde ik een kleinigheidje mee nemen voor haar en haar moeder. Maar dat moest natuurlijk weer binnen 10 minuten geregeld worden.


 Ik snel in mijn stempeltsjes zoeken want ik wist dat ik geweldige lieve katten had op afdrukjes. Gevonden, snel ingekleurd want de kittens waren grijs de kleuren waren gauw bepaald. Maar waar moest hij zo snel op worden geplakt, kon nooit zo snel een kaart maken die mij aanstaard.
 
Dus een reep uit de kast weg geplukt en stukje papier om heen gedaan en ik wilde hier het stempeltje om hebben maar dat stond niet dus ik heb op de achterkant van het afdrukje mijn tekst opgeschreven en ertussen geschoven plus mijn theeboeket die ik al eens eerder heb gemaakt erbij gedaan en richting mijn vriendin.


Na de reis sliep het lief klein dingetje meteen als een roos in zijn 'eigen toekomstige' mand. Daarom was de naam 'Dinkje' snel geboren. (Fries voor dingetje)

1 opmerking:

  1. Hoi Hoi,
    Ik kwam jou net tegen op de blog van Marianne Design en oh oh ik ben zo nieuwsgierig dat ik maar eens kom kijken, je hebt een geweldig mooie blog,met goede inspiratie voor mij waar ik altijd iets mee kan doen.
    Ik ben dan ook volger geworden zou het leuk vinden als je een tegen bezoekje wilt brengen en misschien volger bij mij wilt worden.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen