dinsdag 16 augustus 2011

Strikjes.


Twee weken terug, wilde ik strikjes maken. Maar het lukte niet en ze hadden miij al eens verteld dan moet je het met een vork proberen, dan krijg je kleine strikjes. Dus ik een vork uit de keukenla  halen en ik aan de pruts. Maar nee, ik kreeg het niet voor elkaar. Hmmm.......
Dus ik op internet sneupen, maar ik kon daar ook nergens vinden hoe ik het moest doen.. Owwwhh wat voelde ik mij blond. Maar niet getreurd naar twee weken kom ik in één keer de afbeelding tegen waar ze het stap voor stap uitleggen! Dit moest ik nou, net hebben.

2 opmerkingen:

  1. Hhahah Gestrikt!!! maar je had me ook kunnen vragen hoor dit had ik je wel kunnen vertellen hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Ik zag dat je volger bent geworden op mijn blog! Welkom!! Nu neem ik ook even een kijkje bij jou. Leuk blog heb je en wat maak je mooie dingen! Ik ga jou ook volgen. Fijne avond, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen