zaterdag 6 augustus 2011

Vintage canvas


Al een paar weken terug, kwam ik een onverwachte middag thuis te zitten.
Maar van iets negatiefs moet je toch proberen om een tikje positieve wind in te gooien, dus maar één van projecten van Eline gaan maken. Een project uit gekozen waarvan ik ook al het materiaal in huis had.
Hoe simpel! Maar natuurlijk wilde onze 'Dinkje' onze kleine doerrak mij ook wel helpen, nou wat een hulp.....



Hij vondt het gehaakte vlinder geweldig!!! Dus ik dacht dat ik zo slim was om één van mijn mislukte (eerste) vlinders hem te geven, maar nee die waren nitet goed genoeg ofzo. Want hij zou en moest die van mij hebben....
 
In het boek van Eline stond een hele andere combinatie, maar ik heb mijn eigen draai er aan gegeven.



Natuurlijk ook weer een gehaakt vlinder in verwerkt, echt je komt ze momenteel in al mijn frutsels tegen.


 

Het resultaat. Toen ik het resultaat af had, had ik zo iets van wat moet ik hier mee. Ik vond het erg leuk om te maken maar ja wat was het nou? ( Dat is mijn tik, alles wat ik maak moet wel bruikbaar zijn en dat was dit dus niet.) Maar ik heb hem toch op de tv meubel gezet. Hij heeft nu zo'n dik twee weken bij ons op de tv meubel gestaan en ik krijg er toch wel complimenten op. Dus ik moet mijn tik maar eens afleren want helaas, hoeft ook niet alles bruikbaar te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten