zondag 26 september 2010

Hobbymarkt

Hallo,

Ik heb wel ijverig paar weken alweer terug een blog aangemaakt. 
Maar daar is het ook bij gebleven, helaas.
Maar dat kwam onder andere door de hobbymarkt waar we (Sandra en ik) zaterdag hebben gestaan.
Ik met mijn zeepkettingen en Sandra met haar leuke kado'tjes.

Het probleem was we hadden de tafels groter verwacht.
Noja ik dan......
Het was een gezellige dag! Helaas, zijn er niet veel mensen op af gekomen.
Maar ik heb teminste wat verkocht dat kon niet iedereen zeggen deze dag behalve buurvrouw.
Die was uitverkocht!! hihih, gun je het van harte hoor Sandra.

Hier onder een kleine foto impressie hoe mijn verkoop hoekje eruit zag:








De volgende blog zal ik foto's plaatsen van kettingen die nog te koop staan.

2 opmerkingen:

  1. Haai hier de buurvrouw even..... Leuke BLOG en wat hebben we een leuke dag gehad he! Vond het wel reuze gezellig ondanks dat er weinig tot geen mensen waren geweest!

    Op naar de volgende??(dan moet ik heel hard aan de slag hahhahha)

    liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen