maandag 27 september 2010

Herfst!

Vanmorgen reed ik in mijn gouden koetske naar school en ja, hoor weer een omleiding. Hmmm en dat 's morgens vroeg, dat werkt bij mij niet altijd mee in mijn ochtendhumeur. Marja ik moest wel en gelukkig had ik deze ochtend wat aan tijd. Aangezien ook graag net op tijd mag komen. Dus daar racen we door Leeuwarden heen, nu heb ik een aardige richtingsgevoel als vrouw zijnde. Want soms frusterend voor mijn vriend is. Hihihih... maar dat is een verhaal opzich.

Het was vandaag toch echt herfst weer en ik vind de herfst zo mooi. 
Maar deze ochtend vond ik het maar viesviesvies weer. Toen ik weg kwam waar aan twee kanten bomen stonden met 'oude' huizen aan de kant. Was ik het hele weer even vergeten. Er liep een vrouw op de stoep, die haar hond uit liet. Dat alles was zo'n mooi gezicht. Prachtig!!! Het was omdat ik mijn fototoestel niet bij me had, en de mijn mobiel vol staat met foto's. Anders had ik er een foto van gemaakt!

Moest ik meteen denken aan de foto van mij en mijn vriend. Hij is twee jaar geleden gemaakt, maar hij blijft mooi!
Noja, mooi. De pixels zijn niet goed en als ik hem vergroot wordt de foto nog vager.....
Maar kon de officieele foto zo snel niet meer vinden.
Maar ik vind de kleuren zo mooi in de foto. De boom vooraan in alle kleur en op de achtergrond zijn bomen grauwig en dat is puur de foto. Dat in deze tijd met alle bewerk programma's van foto's!





1 opmerking:

  1. hallo Wilma ik zag dat je volger van mij bent geworden. dank je wel.
    Natuurlijk kon ik het niet laten om ook even bij jou langs te wippen...
    Leuke dingen maak jij.
    Ik weet niet of je ook kaarten maakt, maar ik heb ook nog een leuke challenge blog, waar je prijzen kan winnen.
    kom eens een keer kijken daar
    http://menscardsworld.blogspot.com/
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen