woensdag 8 september 2010

Hallo!

Heeé Hooi!!

Welkom op mijn blog! Ja, toch nog.
Het spookt al weken mischien ondertussen ook wel maanden in mijn hoofd rond of ik ook een blog aan zal maken. Want, ja  ook ik ben momenteel verslaafd geraakt om rond te sneupen om de bloggen van bekenden en onbekenden. Naast je mail checke en hyves was dit ook al een vast te prik geworden.
Maar het bleef er maar bij om zelf één aan te maken.

Maar simsalebim * Hier issie!!

Ps. Het kan even duren voor dat ik volgende bericht er op ga zetten.Want ik zit nu dit bericht ook met een noodtime af te tikken, want de twee f-teams staan anders straks op mij te wachten met hun voetbalschoentjes op het voetbalveld. Moet ook maar niet, en er staat een dorpsfeest op het programma de komende dagen!

Dus je hoort zo snel mogelijk weer van mij!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Leuk dat je mijn blog gaat volgen, ik kom natuurlijk ook bij jou een kijkje nemen! Ben benieuwd naar je crea-uitspattingen, want ik zoek altijd nieuwe dingen voor mijn klas!

    BeantwoordenVerwijderen