dinsdag 26 oktober 2010

Kinderboekenweek

Druk,drukker,drukts maar wie niet!
De afgelopen tijd hebben wij op mijn stageschool gewerkt rond het thema Annie M.G. Schmidt inverband de kinderboekenweek.

We hebben o.a Takkie geborduurd, de hond van Jip en Janneke, dit was een groot succes. Ze vonden het borduren geweldig zelf de jongens. Waar ze in groep 1,2,3 nog vaak eens bij juf kwamen om een naald door de draad te halen wilden ze dit in groep 4 toch echt zelf proberen.


Maar ik was zo dom om geen fototoestel mee te nemen, dus heb helaas geen resultaten van de kinderen zelf. Erg jammer, maar we hebben het net voor de vakantie afgekregen en daarna hebben ze het mee naar huis genomen. Dus had ook geen herkansing voor de pictures.
Mischien zou je wel denken, waarom heeft hij maar één pootje.
Dat is uit nood gebeurd, er waren kinderen die konden geen hondje tekenen en dat was een groot probleem. Die anderen wel en zijn niet. Mischien herkent u het wel. Maar na een paar keer zelf geprobeerd te hebben om het hondje te tekenen en wel 10x aan mij verteld te hebben dat het echt niet lukte. Heb ik mijn takkie uit elkaar gehaald zodat ze het hoofdje, pootjes enzo.. over konden trekken en door het heen en weer over de tafeltjes heeft takkie dus een pootje verloren.


1 opmerking:

  1. Hey meis!

    wat een leuke 1 potige Takkie maar wat een leuk idee joh zo met school!

    Super!

    Leafs MY

    BeantwoordenVerwijderen