dinsdag 26 oktober 2010

Herfst krans

Hoe doelloos kun je bezig zijn.
Was één van de vragen die vandaag door mijn hoofd ging!
Ik zat een chrysant kaal te plukken zodat de nieuwe knoppen alle ruimte weer hadden.
Ach, je moet toch ergens de ontspanning weg halen.
Daar had ik dan een emmertje vol met rode bloemetjes het was een erg mooi gezicht.
Hier moest ik wat mee doen! Hmmmmm * Herfstkrans!!

Yes, er lag ook nog een hooikrans om aan de slag te gaan, maar de lijmpistool waar was die??
Aangezien moeders in een opruimfase zit, krijgt alles weer een ander plaats. Oeehhh....
Moeders aan het zoeken en ja hoor, zij vondt gelukkig wel de lijmpistool.

Lekker aan het prutsen geweest, alleen was het zo verrekte koud in het hok.
Dan is het prutsen binnenshuis toch beter!





Sorry, voor de omgekeerde foto. Maar ik kan hem maar niet rechts omdraaien. Ja, ben net tot de conclusie gekomen ben vandaag niet helemaal technisch, spelloos, uhh bijna niks..... Volgens mij is het vakantie.
Maar ik zal er voor zorgen dat ik bij de volgende blog weer up to date ben!

1 opmerking: