zondag 16 februari 2014

Terug van weg geweest.


Bijna 2 jaar later. Heel veel gebeurd, kortom ik heb mijn vrije tijd in andere dingen moeten steken dan in de creativiteit. Maar ondertussen geslaagd voor mijn nieuwe studie en alweer een 1 jaar neer gestreken in onze nieuwe woning. Beetje bij beetje komt er steeds meer tijd vrij voor de vele hobby's hier des huizes.

In de zomer van 2013 etagère gemaakt van kopjes/bordjes uit eigen kast. Toen de tijd vond ik hem  niet geslaagd om hem op tafel te showen, voor de koekjes etc.  Maar nu heb ik er 'voorjaar' bloemen in gedaan met mos en dan krijg je dit mooie resultaat!

 
De bloemen zitten er al 4 weken in het klein beetje modder in de borden, ze zijn bijna uitgebloeid maar ze blijven mooi. Het mos word alleen want minder mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten