dinsdag 4 oktober 2011

Een bijzonder trouwboeket

We hadden weer een trouwerij op de planning van Peter & Janneke.
Zij hadden ook het beroemde envelopje op hun uitnodiging, net zo als bij Fedde & Yteke wilde ik er nu ook iets bezonders met het geld doen wat wij ze geven op hun trouwdag.

Het idee was er gauw, allemaal klein geld opsparen en dat in kleine bundeltjes in een plant hangen.
Hmmmm..... Nee, dat is het toch niet... Maar ik kon ook niks anders bedenken, dus aan de gang gegaan met de bundeltjes geld. Terwijl ik daar mee bezig was, werdt het idee echt geboren, een geld boeket! Dus hup naar Sjimmie van de bloemenwinkel, die meteen uitgelegd hoe ik het in elkaar kon zetten.
Helemaal leuk, maar er moest nog wat tussen. Maar wat?

- Wat houdt trouwerij in?   De mensen gaan trouwen uit liefde neem ik aan ->  liefde-> hartjes

Hartjes,hartjes, wat is er allemaal van hartjes en dan ook zo klein als kleingeld. Nou, snoephartjes!
De snoephartjes net zo ingepakt als het kleingeld en die ook op stokjes gezet zodat we al een aardig 'bol' hadden

Maar Sjimmie en ik vonden het nog wel erg saai, het moest nog meer een boeket worden.
Dit was dan ook het eindresultaat!!!


Helemaal leuk! Hij was helaas wel wat kopzwaar maar dan kan geld wegen, ik had hem niet de hele dag als trouwboeket in mijn handen willen hebben.


Sorry, voor omgekeerde foto. Maar wat ik ook doe ik krijg hem niet in de goede graad.... Maar ik wilde jullie het complete beeld van het boeket geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten