maandag 12 september 2011

Naaimachine

Hieper de piep Hoera!

Ik mocht vandaag 2  weken geleden (alweer) mijn 21 levensjaar vieren en wat ben ik verwend!
Ik heb een loungeset gekregen, bloemen, kadobonnen maar ook hobbyspullen en de naaimachine..
Owh wat ben ik er happy mee!

Nu, wilde ik graag nog iets aan de muur hebben. Maar ik ben niet schilderij achtig, behalve als ik natuurlijk iets zelf maak en dat heb ik gedaan. Ik heb weer een canvas doek gepakt en er stof om heen geniet en ik heb iets heel leuks aan de muur, maar nu moeten er dan ookt in hetzelfde stof  even twee kussentjes op de bank liggen. Dat wordt dus mijn eerste projectje op de naaimachine ik ben benieuwd.....

 
Hier alvast 'de schilderij'

Ondertussen haal ik de herfst ook naar binnen aangezien het buiten volop herfst is....

1 opmerking:

  1. Oh oh oh leuk stofje!!! en lekker de herfst in huis groot gelijk... tis buiten ook zo triest!!

    ben benieuwd naar je naaimachine project!

    BeantwoordenVerwijderen