maandag 30 mei 2011

Kiekeboe! Ik leef nog....

Yoehoe!! Ja, hoor ik ben er nog, na dik 3 maanden niks op mijn blogs hebben gezet, zal het weer tijd worden. Heel veel gebeurd in die 3 maanden. Maar ik heb niet stil gezeten, nee hoor ik ben erg creatief geweest.
Voor de verandering even een huisje opgeknapt en maar gaan samenwonen.
Dus we hebben van alles gedaan, schuren, plamuren, behangen, verfen, laminaat leggen, slopen noem het maar op! Maar geen tijd gehad om de blogs up to date te houden.
Maar door dat geklust en het samenwonen heb ik nu een eigen hobbykamer helemaal voor Madame alleen!
Dus de vingers kriebelen heeeeel erg moet ik zeggen om weer aan de slag te kunnen, want er zijn ideeen genoeg en nog plaats genoeg om leuke dingen op te hangen en neer te zetten.

Eén van die dingen wat ik graag op wil hangen komt uit het nieuwe boek van Eline's Huis. Een geweldig hebbedingen boek. Owwh hij is zo leuk en ik heb gisteren gekregen!


Er komt binnekort wel een resultaat uit het ideeen boek op mijn blog. Daarnaast zal ik van de week even foto's maken van dingen die ik ondertussen in die 3 maand heb gekregen en gemaakt op gebied creativiteit.

1 opmerking:

  1. Hey Welkom terug!!!!

    Mooi boek he... staat zoveel moois in.........

    Veel plezier er mee en ik houd het wel in de gaten.......

    BeantwoordenVerwijderen